❮ Zpět

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (M/Ž), region Klatovy

mzda CZK 21840.00 za měsíc
Lokalita - nabídka práce Lokalita (okres): Klatovy
Druh pracovniho pomeru Práce pro OZP

Práce je vhodná pro OZP i TZP (Chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní a aktivní přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, zpracování cenových nabídek, příprava podkladů pro nacenění zboží a akvizici zákazníků apod., práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, poskytování informací o produktech, objednávkách, platbách a dodacích podmínkách, vyřizování reklamací NABÍZENÉ VÝHODY: práce ve stabilní a perspektivní společnosti, příjemný kolektiv, příspěvek na penzijní připojištění, možnost nákupu firemních výrobků za velmi zvýhodněné ceny, právní poradenství PRACOVNÍ ÚVAZEK: zkrácený úvazek 30 hodin týdně Uvedená mzda je pro plný úvazek Poznámka: Jsme certifikovaný výrobce profesních pracovních oděvů pro zdravotnictví a gastronomii, výrobce bytového a hotelového textilu a oděvů pro volný čas. V loňském roce jsme rozšířili firmu o středisko na výrobu ochranných pracovních prostředků. Máme zavedené normy ISO 9001, ISO 14001 a ISO 27001. Jsme držitelé certifikátů Práce postižených a Česká kvalita.

Kontaktní jméno:
Matějčková Ilona, Nelešovská Eva

Telefon:
733 133 146

Emailová adresa:
personalni@2pservis.cz

Sdílet tuto nabídku práce: Facebook Twitter Linkedin
email Přeposlat pozici známému e-mailem