❮ Zpět

administrativní pracovník / pracovnice, region Bruntál

mzda CZK 29000.00 za měsíc
Lokalita - nabídka práce Lokalita (okres): Bruntál
Druh pracovniho pomeru Plný úvazek

Požadujeme: • VŠ nebo SŠ vzdělání s maturitou (výhodou je vzdělání ekonomického, právního nebo administrativního směru) • věk minimálně 18 let a plná způsobilost k právním úkonům • bezúhonnost • znalost práce s PC na pokročilejší úrovni • znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, a dalších souvisejících předpisů • samostatnost, odpovědnost, pečlivost • řidičský průkaz skupiny B • praxe v administrativě výhodou Náplň práce: • vedení elektronické spisové služby (KEO4) a elektronické úřední desky • archivace, skartační řízení, správa dokumentace • administrativní zajištění agendy opatrovnictví • příprava a evidence nájemních smluv • evidence odpadového hospodářství • evidence hrobových míst a smluv o pronájmu • vedení evidence veřejných zakázek malého rozsahu a příprava podkladů • administrativní podpora při zajišťování voleb • vyřizování žádostí dle zákona č. 106/1999 Sb. • příprava podkladů pro správní řízení (např. kácení dřevin, rušení trvalého pobytu, zvláštní užívání pozemních komunikací) • zástup v provozovně Pošta Partner • zajištění informovanosti občanů Nabízíme: • platové zařazení dle dosaženého vzdělání a prokázané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů • 25 dnů dovolené • zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování) • možnost nenárokových složek platu dle pracovního výkonu a hodnocení (osobní příplatek, odměny) Zájemci do výběrového řízení doloží: • přihlášku (forma volná) obsahující: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu (případně i přechodného), číslo občanského průkazu, telefonní kontakt, kontaktní e-mail, datum a podpis • profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech vztahujících se k pozici • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání • souhlas se zpracováním osobních údajů Podmínky vyhlašovatele: Zasláním přihlášky a požadovaných dokladů nevzniká uchazeči právní nárok na uzavření pracovní smlouvy. O výsledku výběrového řízení bude písemně informován pouze vybraný uchazeč, neúspěšní uchazeči budou vyrozuměni formou emailu. Obec Široká Niva si vyhrazuje právo toto výběrové řízení kdykoli změnit, doplnit, zrušit nebo od něj odstoupit. Přihlášku označenou na obálce „Výběrové řízení – ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK“ doručte na adresu: Obecní úřad Široká Niva, Široká Niva č. p. 79, 792 01 Široká Niva, nejpozději do 25. 07. 2025 do 15.00 hod. Jakmile bude vybrán vhodný uchazeč, výběrové řízení bude ukončeno. Bližší informace o pracovní pozici poskytne starosta obce Široká Niva osobně, nebo na tel. č. 604407993. Po ukončení výběrového řízení budou všechny poskytnuté dokumenty a osobní údaje skartovány. Nezasílejte proto písemnosti, které si přejete vrátit zpět.

Kontaktní jméno:
Tomáš Spáčil

Telefon:
604407993

Emailová adresa:
sirokaniva@iol.cz; sirokaniva.podatelna@seznam.cz

Sdílet tuto nabídku práce: Facebook Twitter Linkedin
email Přeposlat pozici známému e-mailem