❮ Zpět

Referent – referentka odboru právního – právník, region Ústí nad Orlicí

mzda CZK 25280.00 za měsíc
Lokalita - nabídka práce Lokalita (okres): Ústí nad Orlicí
Druh pracovniho pomeru Plný úvazek

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Pracovní poměr na dobu určitou (cca 3 roky), platová třída 11. Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu – obor právo (min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu – obor právo), dobré komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, dovednost pracovat na PC (Office, Windows, Excel, Word, Internet), samostatnost, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat. Popis činnosti: náplní práce je zpracovávat návrhy smluv, které uzavírá město, včetně smluv veřejnoprávních; po právní stránce kontrolovat smlouvy, které uzavírá město; zabezpečit uveřejňování smluv a objednávek dle zák. č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv; v přenesené působnosti projednávat přestupky dle zákona č. 251/2016 Sb., o přestupcích; projednávat přestupky podle zvláštních zákonů (mimo dopravních přestupků); spolupracovat dle § 8 trestního řádu s orgány činnými v trestním řízení; na úseku přestupků spolupracovat se starosty obcí; ukládat pokuty příkazem na místě, zapisovat údaje do evidence přestupků; podle pokynů tajemníka připravovat návrhy právních předpisů města a vnitřních předpisů městského úřadu; zveřejňovat právní předpisy města ve Sbírce právních předpisů. Nabízíme: pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro zaměstnance. Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče, kontaktní spojení. Informace o rozsahu zpracování osobních údajů uchazeče jsou uvedeny ve formuláři "Přihláška do výběrového řízení", která je přílohou tohoto oznámení, nebo na www.zamberk.cz, úřední deska, personální záležitosti. K přihlášce je nutno přiložit: • motivační dopis, • strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Předpokládaný termín nástupu: 01.12.2024, příp. dle dohody Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 18.10.2024 včetně na adresu: Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk. Telefon: 465 670 200, e-mail: r.krenova@zamberk.eu. Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ PRAV“ Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.

Kontaktní jméno:
Postup dle poznámky k VPM

Telefon:
465670201

Emailová adresa:
i.ryznarova@zamberk.eu; tajemnik@zamberk.eu

Sdílet tuto nabídku práce: Facebook Twitter Linkedin
email Přeposlat pozici známému e-mailem