Zajišťuje komplexní výkon agendy pozemků města, zejména se jedná o nájmy, výpůjčky, pachty, udělování souhlasů ke stavbám a dále zajišťuje prodej pozemků a právo stavby. Zajišťuje zveřejnění záměrů města k nemovitému majetku - pozemky. Zajišťuje kontrolu plnění a řádného užívání pozemků dle uzavřených smluv. Kontroluje platební kázeň k předepsaným pohledávkám na základě uzavřených smluv. Zpracovává podklady pro projednávání příslušných komisí rady města a orgánů města týkající se pozemků.
Rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů. Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem. Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, internet). Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).
Pružná pracovní doba, sociální fond, stravenky. Nástup dle dohody.
V případě doručení osobně nebo prostřednictvím pošty je nutno přihlášku spolu s přílohami podat v obálce zřetelně označené nápisem „Výběrové řízení na úředníka/úřednici na úseku pozemků“. Přihlášku osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov, poštou na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov, do datové schránky ID - 6xmbrxu do 22.11.2024. Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: 354 228 153
Kontaktní jméno:
Miluše Bartošová DiS.
Telefon:
354 228 153
Emailová adresa:
miluse.bartosova@mu-sokolov.cz