Rámcová pracovní náplň
• koordinuje a usměrňuje fungování správního odboru na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů, evidence obyvatel, ohlašovny a dále na úseku matrik a voleb
• komplexně řídí a kontroluje činnost pracovníků celého odboru, organizuje jejich práci
• zajišťuje metodickou pomoc obecním úřadům v rámci správního území obce s rozšířenou působností v oblasti výkonu státní správy v přenesené působnosti na úseku evidence obyvatel a matriky
Požadavky:
• vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu • praxe ve veřejné správě výhodou
• praxe s řízením kolektivu
• organizační a řídící schopnosti, týmový přístup
• flexibilita, samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, komunikační schopnosti, logické myšlení, schopnost pracovat s prioritami, odolnost vůči stresu
• dobrá uživatelská znalost práce na PC
• řidičský průkaz skupiny B
Bližší informace: Ing. Milena Vlčková, tajemnice MěÚ Domažlice, tel. 724 167 786 v pracovní dny v době od 8:00 do 13:00 hodin
Přihlášku s požadovanými doklady zašlou uchazeči nejpozději do 7. 11. 2024 v uzavřené obálce označené „NEOTVÍRAT – VŘ vedoucí SO“ na adresu: Město Domažlice, odbor kancelář starosty MěÚ, náměstí Míru 1, 344 20 Domažlice
Celé znění na úřední desce MěÚ Domažlice : www.domazlice.eu v sekci volná místa.
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření nebo životní pojištění
- příspěvek na stravování
- možnost bezúročné půjčky
Kontaktní jméno:
Ing. Milena Vlčková
Telefon:
724 167 786